Fă cunoștință cu
echipa noastră

Giorgiana Benga-Anton

Psihoterapeut si Educator parental
Co-fondator Clinica Dezvoltare cu Sens

Ioana Cuza

Analist comportamental acreditat BCBA
Co-fondator Clinica Dezvoltare cu Sens.

Radu Benga

Manager Strategic
Co-fondator Clinica Dezvoltare cu Sens.

Raluca Cristica

Psiholog clinician
Instructor comportamental (RBT)

Andreea Voicu

Psiholog clinician   |   Instructor comportamental (RBT)
Coordonator planuri de intervenție.

Amalia Sandi

Psiholog clinician
Instructor comportamental (RBT)

Camelia Toader

Instructor comportamental
Coordonator planuri de intervenție.

Alexandra Dascalescu

Psiholog clinician   |   Instructor comportamental (RBT)
Coordonator planuri de intervenție.

Adriana Dunca

Psiholog si Consilier psihologic

Lorena Rus

Logoped

Mircea Hopârtean

Instructor Comportamental

Testimoniale

Giorgiana Benga-Anton

Psihoterapeut si Educator parental
Co-fondator Clinica Dezvoltare cu Sens

Giorgiana este psihoterapeut și educator parental Circle of Security, cu formări în terapie sistemică de cuplu și familie – abordarea EFT, în psihodramă pentru copii și pentru adulți, Schema therapy și terapie cognitiv comportamentală.

Giorgiana are experiență în munca cu familii, fiindcă de la începutul carierei s-a focusat pe terapia cu copiii și familiile lor. Ea își dorește ca părinții sau viitorii părinți să aibă acces la informații corecte și validate științific.

Giorgiana iubește copiii și terapia prin joc și totodată susține educația cu blândețe. De-a lungul anilor a fost alături de clientii ei, ajutându-i să construiască relații sănătoase în familie și în societate. Munca ei este pasiunea ei si a înțeles foarte devreme că atât adulții cât și cei mici au nevoi emoționale legitime, astfel scopul ei este de a îndruma copiii și adulții în a-și înțelege și accepta nevoile.

Giorgiana consideră că o viziune largă în ceea ce privește procesul terapeutic este esențială pentru abordarea problemelor emoționale și comportamentale, de aceea a urmat diferite cursuri de formare profesionala.

În munca de zi cu zi desfașoară:

  • ședințe de psihoterapie individuală cu copii, adolescenți, adulti și familii,
  • psihodrama de grup pentru copii,
  • ateliere si workshop-uri pentru copii, adolescenți și părinți
  • cursul Cercul Siguranței atat individual cât și de grup.

Ioana Cuza

Analist comportamental acreditat BCBA
Co-fondator Clinica Dezvoltare cu Sens.

Bucuria de a fi alaturi de copii, grija fata de ei si fata de parinti o motiveaza si o provoaca, totodata, pe Ioana sa gaseasca cele mai distractive dar eficiente modalitati de a-i invata pe cei mici. 

Ioana este licentiata in psihologie si a absolvit programul masteral de Psihologie clinica, consiliere psihologica si psihoterapie din cadrul Universitatii Babes-Bolyai, Cluj-Napoca. Ulterior, a urmat cursul in Analiza Aplicata a Comportamentului la Universitatea Clemson din USA, pentru care a obtinut acreditarea internationala de Board Certified Behavior Analyst (BCBA).

De peste 10 ani lucreaza cu copii, timp in care a inteles ca in spatele oricarei dificultati sau diagnostic, se afla un copil dornic sa fie ajutat sa invete. In prezent, Ioana este consultant al programelor de intervenție ce se adresează persoanelor cu autism și alte tulburări de dezvoltare, se implică activ în coordonarea echipelor de terapeuți și ghidarea fiecărei familii în ce privește implementarea obiectivelor în mediul natural, acordând, de asemenea,  o atenție deosebită integrării copiilor cu tulburări de spectru autist și alte deficiențe în școli și grădinițe.

Raluca Cristica

Psiholog clinician
Instructor comportamental (RBT)

Raluca a simțit timpuriu dorința de a-i ajuta pe cei din jurul său, astfel că a urmat Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca. Pentru a le putea oferi oamenilor ghidajul necesar spre echilibru și împlinire, ea a ales programul masteral “Tehnici psihologice pentru controlul comportamentului și dezvoltarea potențialului uman”.

 

Prin intermediul stagiului de practică realizat în cadrul unei grădinițe, Raluca a descoperit cât de multă satisfacție îi oferă să lucreze cu cei mici. Astfel, a urmat mai multe cursuri de formare și a lucrat cu numeroși copii cu tulburări din spectrul autist și alte tulburări de dezvoltare. Raluca învață constant din interacțiunea cu copiii, considerând că fiecare experiență o ajută să devină un terapeut mai bun. Crede cu tărie că fiecare copil are ritmul său unic de dezvoltare, iar un mediu sigur, empatic și consecvent este esențial pentru a le susține abilitățile comportamentale, emoționale și sociale.

 

Pe lângă componenta comportamentală, Raluca acordă o importanță deosebită dezvoltării emoționale. De aceea, psihoterapia ocupă un loc aparte în activitatea ei, oferindu-i satisfacția de a sprijini atât copiii, cât și adulții în procesul lor de autocunoaștere și echilibru emoțional. Raluca îmbină analiza comportamentală cu terapia cognitiv-comportamentală (CBT), pentru a susține nu doar comportamentele, ci și sănătatea emoțională a celor cu care lucrează.

Timiș Andreea Ioana

Psiholog clinician
Instructor comportamental (RBT)
Coordonator planuri de intervenție.

Armonia, empatia și buna-dispoziție sunt cuvintele ce o caracterizează pe Andreea în viața de zi cu zi. Dorința de a ajuta oamenii este principala motivație ce a determinat-o pe Andreea să aleagă traseul profesional în domeniul psihologiei.

Andreea a absolvit Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației și masterul de Tehnici psihologice pentru  controlul comportamentului şi dezvoltarea potenţialului uman, din cadrul Universității Babeș Bolyai, din Cluj Napoca. Din dorința de a se perfecționa, a urmat cursul de formare Registered Behavior Technician (RBT), acumulând experiență ca și terapeut în terapia comportamentală aplicată (ABA).

Andreea își desfășoară activitatea terapeutică în funcție de nevoile fiecărui client și consideră că flexibilitatea, empatia, cooperarea cu cei mici și generalizarea în mediul natural sunt aspecte esențiale pentru o dezvoltare armonioasă. Învățarea ludică, spontaneitatea și creativitatea sunt principiile de baza pe care Andreea le utilizează cu copiii în practica terapeutică.

Amalia Sandi

Psiholog clinician
Instructor comportamental (RBT)

Încă de pe băncile școlii, Amalia a simțit că scopul său în viață este de a-i ajuta pe cei care au nevoie de ajutor. Iubește să fie înconjurată de oameni și să facă tot posibilul pentru a face o diferență în viața lor. Drept urmare, a absolvit cursurile Facultății de Psihologie și Științe ale Educației și masteratul de Psihologie Clinică și Psihoterapie, din cadrul Universității Babeș Bolyai, din Cluj-Napoca.

În urma participării ca voluntar prin intermediul proiectului Fabrica de Zâmbete, Amalia a avut ocazia să desfășoare activități implicând copilașiii internați la Clinica de Pediatrie, descoperind astfel dragostea pentru aceștia și dorința de a se specializa în acest domeniu. Pentru a se perfecționa, a urmat cursul de formare Registered Behavior Technician (RBT) și a acumulat experiență în terapia cu copiii care se confruntă cu tulburarea de spectru autist și alte diferite tulburări pervazive de dezvoltare.

Amalia își desfășoară activitatea ghidându-se după convingerea că fiecare copil merită răbdare, empatie și înțelegere, iar flexibilitatea și adaptabilitatea în funcție de nevoile fiecărui copilaș sunt baza unei colaborări eficiente, care pot duce la o dezvoltare armonioasă. Aceasta aduce mereu un plus de spontaneitate și creativitate,  elemente atât de necesare în cadrul interacțiunii și jocului.

La Clinica Dezvoltare cu Sens, Amalia desfășoară atât ședințe de terapie

comportamentală 1 la 1, cât și evaluări psihologice cu timbru profesional pentru

încadrarea în grad de handicap sau orientarea școlară/profesională. Evaluarea

psihologică se realizează folosind instrumente psihometrice validate științific, avizate

de către Colegiul Psihologilor din România. Instrumentele psihometrice utilizate sunt:

Raven color, Testul de Atenție D2, testul Portage, Sistemul Achenbach al Evaluării

Bazate Empiric (ASEBA), cât și metoda observației.

Camelia Toader

Instructor comportamental
Coordonator planuri de intervenție.

Absolventă a Facultății de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj Napoca, și am urmat cursurile de specialitate în Analiză Comportamentală Aplicată, din cadrul ABA Master, București. 

Bună! Sunt Cami!

Instructor comportamental, în intervenția terapeutică a copiilor diagnosticați cu tulburare din spectru autism și tulburări de dezvoltare.

Relația instructor comportamental/terapeut-copil, este fundația intervenției după care mă ghidez in domeniul analizei comportamentale aplicate, și împreună cu copiii, la fiecare ședință, creăm o poveste caracterizată prin complexitate, diversitate și creativitate, explorând potențialul uman, pentru că fiecare persoană are șansa de a deveni cea mai bună versiune a lui.

Împreună cu ei, creionăm povestea acestor pitici în nuanțe vii!

Alexandra Dăscălescu

Psiholog clinician
Instructor comportamental (RBT)
Coordonator planuri de intervenție.

Încă din adolescență, Alexandra s-a implicat în activități de voluntariat dedicate sprijinirii copiilor. A început cu programul Ajungem Mari, oferind suport copiilor din medii vulnerabile, apoi a făcut parte din echipa Terapiei 3C, participând la ședințe de recuperare motorie a copiilor și adolescenților cu tulburare din spectrul autist. 

Aceste experiențe au inspirat-o să urmeze Facultatea de Psihologie la nivel licență, iar apoi masteratul de Psihologie clinică, consiliere psihologică și psihoterapie din cadrul Universității Babeș-Bolyai, pentru a putea oferi ajutor specializat celor care au nevoie.

Alexandra a urmat cursul de formare Registered Behavior Technician (RBT) și a lucrat ca terapeut pentru copii cu tulburări din spectrul autist și alte tulburări pervazive de dezvoltare. Activitatea ei este ghidată de tehnici fundamentate științific, dar și pe relația unică pe care o creează cu fiecare copil, punând accent pe empatie, răbdare și o abordare flexibilă, adaptată nevoilor fiecărui copil.

Adriana Dunca

Psiholog si Consilier psihologic

Adriana iubește oamenii, are o afinitate pentru părinți și pentru terapia de grup și apreciază conectarea care se creează între persoane care trec prin experiențe similare. De-a lungul anilor, a fost alături de părinții copiilor născuți cu o malformație renală, dar și de părinții copiilor cu autism, ajutându-i să navigheze prin tumultul de schimbări pe care le presupune adaptarea la noua lor realitate, găsirea de resurse, fie că este vorba de resurse emoționale sau informaționale. Ca părinte al unui copil născut cu o malformație renală, Adriana înțelege la un nivel profund impactul unui diagnostic, atât asupra părintelui, cât și asupra familiei. 

Adriana a absolvit facultatea de Psihologie și Științele Educației și masteratul de Psihologia Sănătății Publice și Clinice, în cadrul Universității Babeș Bolyai, din Cluj Napoca. Ea a urmat cursuri de formare internațională în terapia relațională Imago și formare  în terapia centrată pe scheme cognitive.

Domeniile în care activează sunt:

  • Consiliere cognitiv – comportamentală
  • Consiliere de grup pentru părinții copiilor cu autism
  • Terapie de cuplu

Lorena Rus

Logoped

Lorena este psihopedagog special și logoped, absolventă a Facultății de Psihologie și Științe ale Educației din cadrul Universității „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca. A obținut diploma de licență în psihopedagogie specială și și-a continuat parcursul academic prin programul de master în Terapia limbajului și audiologie educațională. În prezent este Psiholog cu drept de liberă practică cu Competență în Psihopedagogie Specială, sub Supervizare.

Cu o experiență de peste patru ani în domeniul logopediei, Lorena a lucrat cu copii de vârste și nevoi diferite, sprijinindu-i în dezvoltarea abilităților de comunicare și limbaj. În activitatea sa, pune accent pe individualizarea intervențiilor, pe implicarea activă a familiei și pe crearea unui mediu de lucru sigur și încurajator.

Este o persoană răbdătoare, empatică și atentă la detalii, calități care o ajută să creeze o relație de încredere cu fiecare copil și familie. De asemenea, se caracterizează prin profesionalism, perseverență și dorința continuă de a învăța și a se perfecționa.

A ales această profesie cu speranța și dorința de a ajuta cât mai mulți copii, dar și părinții acestora. De multe ori, drumul unei intervenții logopedice este unul lung și cu multe provocări. De aceea obiectivele sale principale constau în a deveni aliatul copilașilor și îndrumătorul părinților, iar împreună să devină o echipă puternică și dornică de reușită.